piątek, 19 października 2018

Geneve Lee "Korona na zawsze"

 

Czy gorąca historia miłości księcia i zwykłej dziewczyny skończy się happy endem jak w prawdziwej bajce?

Alexander i Clara pokonali wiele przeciwności losu. Wydaje się, że wszystko prowadzi do perfekcyjnego finału na ślubnym kobiercu. Jednak kobieta czuje wątpliwości. Chociaż nie wyobraża sobie życia bez Alexandra, wolałaby nigdy nie spotykać ludzi z jego otoczenia.

Zmiany, które czekają Clarę po ślubie z księciem to tylko początek problemów, z którymi będzie musiała się zmierzyć. Alexander ukrył przed nią tajemnicę i dopiero teraz Clara wie, że jej życie jest w prawdziwym niebezpieczeństwie.

Nad życiem Clary i Alexandra powoli zbierają się czarne chmury. Czy znajdą w sobie siłę, żeby walczyć o szczęście i miłość?

TYTUŁ: Korona na zawsze
AUTOR: Geneve Lee
SERIA: Royals tom 3
WYDAWNICTWO Kobiece


Każda z nas uwielbia czasami czuć się jak księżniczka w swoim wielkim dniu. Kopciuszek, który wybrał swoją bajkę, lecz nie zawsze w życiu jest tak jak byśmy chcieli. Często pojawiają się przeszkody, które możemy razem pokonać lub zostać samemu. W końcu możemy doczekać się końca historii Alexandra i Clary. Choć musieliśmy trochę poczekać na ostatni tom to bardzo się cieszę, że dane było mi przeczytać wszystkie części.  Nie wiedziałam tak naprawdę, co może mnie teraz czekać, lecz wiem jedno na pewno przeczytam każdą wydaną książkę autorki a to już mówi samo za siebie.


 Ostatnim razem dowiedzieliśmy się, że związek Alexandra i Clary przeszedł próbę, z której wyszli obronną ręką, lecz to nie jest koniec ich historii. Życie kobiety jest ciągle w niebezpieczeństwie, narzeczony ma ciągle przed nią sekrety i pojawiają się nowe wątki i osoby z jego przeszłości. Król jest przeciwny ich związkowi, ale na szczęście przyjaciele są blisko na wyciągnięcie ręki.
W tej części największa metamorfozę przeszedł Aleksander, choć czasami nie do końca postępował tak jakbym tego chciała. Podobało mi się to jak z wyrozumiałością traktował brata i jego styl życia. Nie spodziewał się tylko, że przeszłość bardzo szybko do niego wróci i przypomni o sobie w najmniej spodziewanym momencie.
Clara nadal walczy o szczęście i miłość. Nie zmienia się i nadaj jest opiekuńczą, porywczą i wybuchową mieszanką i ciągle dąży do swego celu nie zważając na nikogo. W ciągłej tej gonitwie przed ślubem nie zważa na nic i umyka jej coś. Niczego nie spodziewa się nawet po tragicznych wydarzeniach. W pewnym momencie jej świat przewraca się do góry nogami. Nic już nie jest takie same, lecz teraz będzie trzeba podjąć decyzje, która może być tylko jedna.

 Nie spodziewała się aż takiej historii, która w pewnym momencie czułam, iż nie mogłam się podnieść. Każda tajemnica po pewnym momencie miała swoje zakończenie a przeszłość i duchy z przeszłości wracają w najmniej spodziewanym momencie.

 Jeśli szukasz książki, dzięki której będziesz mogła zapomnieć o tym, co dzieje się wokół ciebie to ta książka jest właśnie dla ciebie. Jest tak dobrze napisana, iż przeczytałam ją w jeden wieczór a po wszystkim ciągle rozmyślałam o historii Alexandra i Clary, która trafiła prosto do mojego serca.

 Autorka książki bardzo dokładnie opisuje trudne życie głównych bohaterów. Niektóre sceny bardzo mi się spodobały gdyż czytałam je z wypiekami na twarzy a niektóre czytałam z zapartym tchem, bo chciałam jak najszybciej przeczytać, aby wiedzieć, co się wydarzy później. Geneve Lee tą książką jak i całą serią zafundowała nam jazdę bez trzymanki trzymając nas w ciągłej niepewności do samego początku aż po ostatnią stronę.

 „Korona na zawsze” jest to historia, która bardzo zawróciła mi w głowie. Kiedy byłam pewna, że wszystko już się ułożyło i nic mnie już nie zaskoczy autorka dokłada nam pewien element, który mnie zaskoczył. Po tym nie wiedziałam jak mam się pozbierać. Książkę jak i całą serię polecam!

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Kobiece.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)