poniedziałek, 8 października 2018

Tillie Cole "Uleczę Twe serce"


Kiedy uroda staje się przekleństwem, wiara kajdanami, a otaczający świat nurza się w odrażających grzechach, tylko miłość może przynieść wyzwolenie i ulgę. Ale gdy uczucie łączy istoty z innych światów, muszą się one wyrzec swej przeszłości, swych przekonań i całkowicie zawierzyć sercu.

Piękna, Delilah o złotych włosach i cudownym ciele wychowała się w sekcie. Wierzyła, że jest przeklęta, a ocaleć może tylko dzięki absolutnemu posłuszeństwu świętemu prorokowi, który objawiał jej wolę samego Boga. Kiedy wbrew swojej woli znalazła się wśród gangsterów, w świecie pełnym seksu, głośnej muzyki i zakazanych uroków życia, jedyne, czego pragnęła, to powrotu do swojej społeczności. Jednak, gdy jej opiekunem został bezwzględny, zatwardziały grzesznik, jej pełne lęku serce zupełnie nieoczekiwanie drgnęło!

Przystojny Kyler, wiceprezes najbardziej przestępczego klubu motocyklowego w Stanach, kocha szybką jazdę, alkohol, towarzystwo swych klubowych braci, adrenalinę i piękne kobiety. Z życia korzysta pełnymi garściami, póki nie otrzymuje rozkazu zaopiekowania się niezwykle seksowną blondynką o dużych piersiach i pełnych ustach. Bardzo szybko orientuje się, że Delilah zawładnęła nim bez reszty. Zakochuje się w niej i wszystko się zmienia...

Gdy kochasz, miłość spali każdy grzech!

Wczoraj pisałam wam o recenzji „To, nie ja kochanie”, która owładnęła moim umysłem i bardzo cieszyłam się, że miałam przy sobie drugą część. Choć postacie już poznaliśmy z pierwszej serii to niewątpliwie strasznie byłam ciekawa, co tak naprawdę przeszła Lilah w Zakonie. Powiem szczerze ze byłam szoku to, co niby ci apostołowie wyprawiali i przez co musiały przejść przeklęte. Bałam się, że ciężko będzie mi przeczytać. Myliłam się i to w cudowny sposób.

Autorka wykreowała bohaterów bardzo realnych i którzy w swoim życiu bardzo wiele przeszli. Poznajemy Kylera, który od dziecka mieszkał w klubie motocyklowym. Zawsze był pewien, że nigdy się nie zakocha, lecz będzie wolnym duchem a wszystkie kobiety jego. Kiedy jednak poznaje piękną blondynkę jego światopogląd się zmienia a zakazany owoc najlepiej smakuje. Z dnia na dzień zbliżają się do siebie, lecz nikt nie wie, co tak naprawdę wydarzy się i kto stoi za zamachem na Katów?
Jedna z trzech przeklętych Delilah od dziecka wychowywała się w zakonie. Wpajano jej rzeczy, które tak naprawdę są absurdalne i niemoralne. Jako ośmiolatka dla ich społeczności była dorosłą kobietą. Nigdy nie sprzeciwiała się gdyż wierzyła, że zostanie zbawiona. Kiedy zostaje wyrwana z społeczności, w której mieszkała od dziecka nie może odnaleźć się w innym świecie. Wiele rzeczy jest dla niej nowe i barbarzyńskie zachowanie Katów. Lecz serca nie oszuka tylko, co zrobić, gdy głosy podpowiadają ciągle coś innego? 
Pisarka także opisuje postacie drugoplanowe, które w głównej mierze także odgrywają bardzo ważną rolę. Już od pierwszej części jesteśmy wprowadzeni jak poznają się Maddie i Flame’a a ja już z niecierpliwością wyczekuję trzeciej części. Czuje, że to może być petarda J

Książka jest zdecydowanie dla osób o mocnych nerwach. Z każdą przeczytaną stroną coś się dzieje a opisy z przeszłości Delilah są jak dla mnie bardzo mocne. Zdecydowanie znajdziemy przemoc fizyczną jak i psychiczną, pedofilię, gwałty i zabójstwa.

„Uleczę twe serce” jest to drugi tom Kaci Hadesa który opowiada nam o gangu motocyklowym i sekcie. Książka bardzo mi się podobała a mroczne i niebezpieczne opisy powodowały, że książkę czytałam z przerwami. Bałam się, że nie dam rady przeczytać tego, co działo się dzieciom. Sama miałam ochotę wkroczyć i wymierzyć komuś sprawiedliwość. Seria bardzo mnie urzekła i wyczekuję teraz kolejnej części tak abym mogła poznać losy kolejnych bohaterów. Polecam!

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Editio Red. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)