czwartek, 17 listopada 2022

K. C. Hiddenstorm "Gangsterzy 3. Nowe zasady"


Czy miłość w świecie mafii ma szansę na szczęśliwy finał?

Ryan zanosi do szpitala nieprzytomną Evę. Rana postrzałowa jest tak groźna, że dziewczyna może w każdej chwili umrzeć. Wielogodzinna ope­racja kończy się jednak sukcesem.

Kiedy Eva otwiera oczy, widzi przy łóżku Ryana… i swego ojca. Próbuje oczyścić się przed nim z zarzutów, lecz ojciec nie chce jej słuchać. Wkrótce potem dochodzi do spięcia między nią a Taylorem. Ryan wychodzi, zostawiając dziewczy­nę samą. Kiedy jednak reflektuje się i zawraca, za­staje tylko pusty pokój.

Eva budzi się w zupełnie obcym miejscu. Jeżeli sądziła, że jej koszmar się skończył, to właśnie zro­zumiała, w jak wielkim była błędzie…

„Gangsterzy. Nowe zasady” to kolejny w dorobku K.C. Hiddenstorm romans mafijny, który rozpali zmysły czytelniczek do czerwoności! Przesiąknięta testosteronem i owiana niejedną tajemnicą historia Ryana i Evy nie da o sobie na długo zapomnieć!

Po przeczytaniu dwóch pierwszych części nie mogłam się pozbierać po tym, co autorka zaserwowała swoim bohaterom. Nie spodziewałam się takich emocji i barwnej akcji. Lecz czy autorka w takim przypadku znów urozmaici życie Evy i Ryana?

Po postrzale Evy w magazynie Rayan zawozi dziewczynę do szpitala. Operacja ratuje kobiecie życie, lecz Eva będzie musiała przejść wielogodzinne rehabilitacje, aby noga była w pełni sprawna. Kiedy budzi się w szpitalu przy jej łóżku jest Rayan, ale i także ojciec. Kobieta ma nadzieję, że w końcu wyjaśni ojcu te nieporozumienia, lecz on nie chce słuchać własnej córki. Eva jest bardzo zła i kłuci się z swoim chłopakiem. Rayan opuszcza szpital, lecz coś mu nie pasuje i szybko wraca, lecz już tam nie zastaje dziewczyny. Musi szybko działać, aby ją odnaleźć, lecz, od czego ma zacząć?

Kto stoi za porwaniem Evy?

Czy uda się w końcu pogodzić dziewczynie z ojcem?

Jak zakończy się historia Evy i Rayana?

Nawet nie wiecie jak zaskoczyła mnie autorka, gdy czytałam tą powieść.  Publikacja, którą stworzyła autorka jest nietuzinkowa i porusza moje najgłębsze struny uczuć i nawet nie wiem, kiedy a pokochałam głównych bohaterów. Splot wydarzeń, jakie później się wydarzyły doprowadziły do tego, że historia z każdą kolejną stroną staje się ciekawsza a moja ciekawość została zaspokojona i dostałam niesamowitą bombę niespodzianek, intryg i dużą dawkę miłości. Z każdą kolejną stroną publikacja zaczęła mnie zaskakiwać a książka została przeczytana jednym tchem.

Jeśli szukasz książki, która zawładnie twoim umysłem i zmieni twój światopogląd to zdecydowanie powinnaś przeczytać tą powieść a nawet całą serię. Sama w sobie ma magnetyzm, który ciągnie cię do lektury, w której dogłębnie się zatracisz. Warto zaryzykować jedną nieprzespaną noc dla tej lektury. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)