czwartek, 2 listopada 2023

Kornelia Pierz "The Mysterious Hunk"


Fenomen Wattpada – ponad 4 miliony odsłon!

Jak wkurzyć szkolnego przystojniaka?

Haley Moore nałogowo czyta książki, ciągle poprawia spadające z nosa okulary, a priorytetem jest dla niej nauka. Nie interesują ją wieczne imprezy drużyny koszykówki ani szkolne awantury. Jest samotna, ale cieszy ją fakt, że nikt nie zwraca na nią uwagi. Niewiele osób zna jej imię, a co dopiero miałoby rozmawiać z nią o czymś innym niż pomoc na sprawdzianie. Jest anonimowa.

Cameron Sanders to chłopak, na którego widok mdleje cała żeńska część szkoły. Idąc korytarzem, wzbudza respekt pierwszoklasistów, podziw u kumpli i zachwyt cheerleaderek, a jego perskie oko potrafi zwalić z nóg. Robi, co chce, a każda dziewczyna – niezależnie od ilości wylanych łez – wraca do niego jak bumerang. Nikt nie wie nic o jego prywatnym życiu, bo Cameron o nim nie opowiada. Potrafi być anonimowy.

Oto historia zderzenia dwóch tak bardzo odmiennych światów.

Kiedy dostałam propozycję przeczytania „The Mysterious Hunk” od razu zaczęłam czytać opis, który za razem bardzo mnie zachęcił do przeczytania książki. Choć już kilkanaście lat temu skończyłam szkołę to miło było znów wrócić do tamtych czasów. Czasami warto przeczytać coś innego. Kornelia Pierz napisała niebanalną i bardzo cudowną powieść i chcę zaznaczyć, iż jest to debiutancka książka autorki.

Pani Kornelia przedstawia nam historię młodych ludzi, którzy mają swoje wady i zalety a także swoje demony, o których nie chcą mówić. Haley to młoda dziewczyna, która od początku ukazuje się nam, jako bardzo spokojna i naiwna. W szkole raczej to szara myszka, która nie ma wielu znajomych. Kiedy zgadza się pomóc przyjaciółkom w pewnej sprawie nie wiedziała, jakie będzie musiała ponieść konsekwencje. Cameron to chłopak, za którym oglądają się wszystkie dziewczyny w szkole. Każda chciała być u jego boku i lepiej go poznać. Nikomu nie mówi o sobie za wiele a szkolne społeczeństwo samo ukształtowało i opowiadało o jego charakterze. Tak naprawdę go nie zna i nie wie, jakie tajemnice skrywa.

Jaką tajemnicę skrywa Cameron?

Co takiego zrobiła Haley?

Jak potoczy się historia tej dwójki?

Autorka książki bardzo dobry sposób opisywała sytuacje zdarzeń książki, język i styl, z jakim się czyta jest zrozumiały dla czytelnika. Ta powieść skradła moje serce i zamknęła je bezpowrotnie. Z każdą stroną, kiedy czytałam nie mogłam się oderwać od niej gdyż za każdym razem byłam ciekawa, co wydarzy się dalej. Sceny są tak precyzyjnie napisane, że zamykając oczy wszystko sobie dokładnie wyobrażałam bez większego problemu. Autorka zostawiła nie z takim zakończeniem, iż nie wyobrażam sobie, aby nie było kontynuacji. Mam tylko nadzieję, że długo nie będzie trzeba czekać na kolejną część.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)