piątek, 26 stycznia 2024

I.M. Darkss "Propozycja szefa"


Jacob Parker ma to, czego inni zazwyczaj tylko pragną: pieniądze, władzę i kobiety. Uważa, że świat istnieje wyłącznie po to, by spełniać wszystkie jego kaprysy. Podobnie sądzi większość ludzi, którzy choć raz mieli okazję go spotkać. Trudno więc wyobrazić sobie jego zaskoczenie, kiedy na pokładzie jachtu spotyka pewną rudowłosą kobietę. Jest radosna, nieprzewidywalna i groźniejsza od tajfunu. To bez wątpienia najbardziej niezrównoważona istota, z jaką Jacob kiedykolwiek miał do czynienia. Co prawda również najpiękniejsza, ale przecież nie będzie uganiał się za taką wariatką.

Chyba żeby jednak…

Propozycja szefa.

Czy jest tu ktoś, kto nie zna twórczości I.M. Darkss?

Autorka już od jakiegoś czasu wydaje swoje powieści i każda jedną udało i się przeczytać. Bardzo podoba mi się jej twórczość, dlatego postanowiłam przeczytać najnowszą powieść autorki.

Jacob Parker, jaki czas temu został skrzywdzony przez swoją narzeczoną. Teraz po czasie uważa, że nie ma czegoś takiego jak miłość. Pracuje dużo, aby zapomnieć o tym, co się wydarzyło. Lecz kiedy poznaje na jachcie pewną wróżkę, o której nie może o niej zapomnieć. Czy ta czarownica może rzucić na niego urok?

Jednak, kiedy rudowłosa wprowadza się do sąsiedniego mieszkania już od samego początku zaczynają się dziać dziwne rzeczy. Jakie? To już sami musicie się dowiedzieć.

Główni bohaterowie bardzo różnorodni i nieprzewidywalni. W prawdziwym życiu każdy chciałby mieć przy sobie takich przyjaciół. Bardzo ich polubiłam i ciężko było mi się z nimi rozstać, gdy kończyłam czytać ostatnią stronę. Ich relacje bardzo często bawiły mnie a w niektórych momentach i w pewnej sytuacji bałam się, co wydarzy się dalej.

Książka ma dla mnie bardzo miły klimat, czyta się lekko, płynnie i przyjemnie. Powieść ta nadaje się najlepiej na wieczory gdzie mogę usiąść wygodnie i zanurzyć się w książce bez przeszkód. Styl pisarki bardzo przypadł mi do gustu jest prosty i lekki, co za tym idzie przyjemny w odbiorze. Znakomite dialogi, fabuła, świetnie zbudowane postacie to nie tylko to skrywa w sobie ta książka.

„Propozycja szefa” jest to historia, która bardzo mi się spodobała a do tego wszystkie dodatki, jakie możemy odnaleźć w książce powodują o szybsze bicie serca i niekontrolowany śmiech. Jeżeli lubicie twórczość I.M. Darkss to zapraszam do niezobowiązującej lektury gdzie na chwile będziemy mogli odpocząć. Nie chciałabym tu za dużo zdradzać, ale mogę zagwarantować, iż przy tej publikacji nie będziecie się nudzić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)