niedziela, 31 marca 2024

Magda Kukawska "Manipulant"


Książka dla czytelników 18+

Czy da się wychować nieświadomą niczego kobietę na idealną uległą? To pytanie zadaje sobie Aleksander Kos, warszawski biznesmen i członek sekretnego, erotycznego klubu Temptation.
Jego celem pada Aurelia Zarzycka, dziewczyna, która bardziej przypomina panienkę z XIX wieku niż współczesną, młodą kobietę. Do tej pory żyła pod kloszem, wychowywana przez nadopiekuńczą, kontrolującą rodzinę.
Dla Aurelii zainteresowanie ze strony Aleksandra zdaje się być darem z nieba. Wreszcie ktoś się nią interesuje, słucha, co dziewczyna ma do powiedzenia oraz pozwala jej na samodzielne myślenie. Dziewczyna nie ma pojęcia, że każde czułe słówko, orgazm, pieszczota i dobra rada służą jednemu celowi – wprowadzeniu jej do Temptation.
Czy pozna plan Aleksandra? Czy pozwoli mężczyźnie na jego realizację? Czy Kos będzie chciał dalej grać w swoją grę?

„Ach, więc mała Aurelia Zarzycka jest całkowicie niewinną istotką, chronioną przed złem tego świata i takimi skurwysynami jak ja. Zabawne, bo to więcej niż oczywiste, że jej matka i brat chętnie wepchną ją w moje ramiona niezależnie od tego, czy dziewczyna będzie miała na to ochotę, czy nie. Już postanowiłem. Ma być moja. A ja chcę wykorzystać posłuszeństwo, którego ją nauczono, by zrobić z niej swoją idealną uległą. Będę miał wtedy wszystko.”

„Manipulant” zawiera sceny erotyczne i wulgaryzmy.

Po namowach @oktawia_czyta postanowiłam sama się przekonać czy ta powieść jest tak dobra jak pisała. Kiedy autorka zrobiła nabór recenzencki e-booka postanowiłam się zgłosić. Nie spodziewałam się tylko tego, co zaserwowała mi pani Magda. Pamiętajcie ta powieść jest dla pełnoletnich!

Aleksander Kos to biznesmen z bardzo dobrą reputacją wśród warszawskiej elity. Lecz ma swoje preferencje łóżkowe, o których tylko wiedzą nieliczni i należy do elitarnego klubu Temptation. Kiedy dowiaduje się o Aureli Zarzyckiej w jego głowie snuje się plan, który chce jak najszybciej wykonać. Kobieta jest jak nieoszlifowany diament, gdy ktoś go odpowiednio uformuje będzie lśnić. Aleksander wciela swój plan, lecz nie spodziewa się wpadki z żadnej ze stron.

Czy Aleksander spełni swój plan?

Czy Aurelia dowie się o preferencjach Aleksandra?

Jakie będzie musiał ponieść konsekwencje?

Autorka książki bardzo dokładnie opisuje trudne życie głównych bohaterów. Niektóre sceny bardzo mi się spodobały gdyż czytałam je z wypiekami na twarzy a niektóre czytałam z zapartym tchem gdyż chciałam jak najszybciej przeczytać, aby wiedzieć, co się wydarzy później. Pani Magda tą książką zafundowała nam jazdę bez trzymanki trzymając nas w ciągłej niepewności do samego początku aż po ostatnią stronę, lecz zakończenie wmurowało mnie w ziemię.

Autorka książki napisała niesamowitą powieść, która wciąga już od pierwszych stron. Styl pisarki jest lekki i przyjemny a powieść czyta się szybko. Autorka przekazuje nam, że prawdziwą miłość powinno się pielęgnować gdyż jest wyjątkowa, lecz tajemnice mogą zniszczyć to, co najpiękniejsze. Zapewniam was, że nie będziecie się nudzić przy tej książce a znajdziecie za to niezapomniane chwile. Jak dla mnie warto czasami zarwać jedną lub może dwie noce na przeczytanie takiej książki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)