środa, 19 sierpnia 2020

Alicja Skirgajłło "Trapped"

 

Broń, narkotyki, intrygi i... miłość

Świat ciemnych mafijnych interesów nie jest bezpieczny. Przetrwają w nim tylko najtwardsi i najbardziej bezwzględni gracze. Słabsi będą mogli mówić o szczęściu, jeżeli przeżyją.

Bracia Declan i Joshua z pewnością do słabych nie należą. Declanowi maniery dżentelmena nie przeszkadzają w kierowaniu gangiem - jest miłośnikiem opery, znawcą sztuki, erudytą, prawnikiem, a także handlarzem narkotyków, z zimną krwią eliminującym wszystkich, którzy staną mu na drodze. Joshua to przeciwieństwo poukładanego i zorganizowanego brata ? lekkoduch, wciąż pakujący siebie i innych w tarapaty. Ale i jemu nie drży ręka, kiedy przychodzi do porachunków z wrogiem.

W sam środek mafijnych gier trafia Holly Evans, dwudziestopięcioletnia samotna matka. Sama ma na koncie kilka nie do końca legalnych wyskoków, które jednak zostały zatuszowane dzięki staraniom ojca policjanta. On także sprawił, że Holly dostała szansę odpokutowania wybryków z czasów wczesnej młodości - została agentką FBI. Declan, mafioso dżentelmen, jest jej zadaniem. Najtrudniejszym, jakie do tej pory musiała wykonać.
Czy mało doświadczona agentka podoła wyzwaniu? Czy przetrwa w brutalnej rzeczywistości, której wcześniej nie znała? Czy ukryje prawdziwą tożsamość przed niebezpiecznymi gangsterami? I wreszcie: czy w tej dżungli, w której nieustannie toczy się walka na śmierć i życie, znajdzie się miejsce na uczucia? 

W moje ręce wpadła kolejna książka z motywem mafijnym. Tym razem jest to powieść pani Alicji Skirgajłło. Wielu z Was pewnie zna autorkę z publikacji takich jak „Sposób na Francuza” czy „Prawictwo utracone. Biorę cię za żonę”. Miałam, co do tej powieści spore oczekiwania, lecz czy dostałam to, na co oczekiwałam?

Poznajemy, Holly Evans, która jakiś czas temu ustatkować się swoje życie i wstępuje do FBI tak jak jej ojciec. Pewnego dnia dostaje zlecenie od dwóch agentów, aby znalazła dowody na znanego gangstera Declana Halle. To zadanie wiąże się z tym, że agentka musi bliżej wejść w szeregi przestępczego świata, w którym mają własne zasady. Życie jest bardzo cenne a jedna wpadka może kosztować utratę bliskiej osoby lub nawet życia. Kiedy agenci coraz bardziej naciskają na Holly ta postanawia powęszyć i poszukać na nich trochę informacji. Kobieta nie spodziewała się tylko, że jej pierwsze tak duże zlecenia i może okazać się porażką gdyż jej serce mówi zostań przy jego boku a rozum podpowiada uciekaj jak najdalej.

Czy Holly zostanie przy boku, Declana i wybaczy jej zdradę?

Co tak naprawdę chce zrobić Phil?

A może Joshua postanowi być z Holly?

 Niektóre sceny bardzo mi się spodobały gdyż czytałam je z wypiekami na twarzy a niektóre czytałam z zapartym tchem, bo chciałam jak najszybciej przeczytać, aby wiedzieć, co się wydarzy później. Styl pisarki jest lekki i przyjemny a powieść czyta się szybko. Alicja Skirgajłło przekazuje nam, że prawdziwą miłość powinno się pielęgnować gdyż jest wyjątkowa.

 „Trapped. Romans mafijny” nie jest to książka taka jak wszystkie znane mi powieści autorki. Jest to publikacja, która rozpaliła do czerwoności moje zmysły i poniosła w świat marzeń. Książka jest pełna pasji i namiętności, w których autorka nie boi się poruszać wiele tematów. Alicja Skirgajłło postanowiła przedstawić nam też historię, Joshua. Jestem ciekawa tej, co młodszy z braci może jeszcze wnieść do ich życia. Zapewne będzie ciekawie i bardzo, ale to bardzo gorąco. Miejmy nadzieje, że to długo nie potrwa, bo ja już nie mogę się doczekać kolejnej części. 

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu EditioRed. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)