wtorek, 25 sierpnia 2020

Dominika Smoleń "Żar pocałunku" PRZEDPREMIEROWO PATRONAT MEDIALNY


PREMIERA KSIĄŻKI 28-08-2020

Wojtek jest skoczkiem narciarskim, któremu wydaje się, że w życiu ma już wszystko, tylko dlatego, że jest dobry w sporcie. W tym sezonie zimowym ma szansę na to, żeby w końcu stanąć na podium i chce dać z siebie wszystko. Pewnego dnia w jego życiu pojawia się Daria, siostra jednego z jego kolegów z drużyny, której widok wręcz odbiera mu dech w piersiach. Chłopak zaczyna rozumieć, że najważniejsza walka w jego karierze dopiero się zaczyna – a on nie jest na nią w najmniejszym stopniu przygotowany.


„Żar pocałunku” to powieść o tym, że w życiu można mieć wszystko, ale jeśli nie mamy miłości, to tak naprawdę nie mamy niczego.
 

Do tej pory myślałam, że autorka napisała bardzo dobre książki. Myliłam się to, co tutaj przeczytałam było genialne tak, że przez większość czasu czytałam z zapartym tchem, aby dotrzeć do końca. Nie wiem, co dokładnie mam Wam powiedzieć o tej książce gdyż wywołała u mnie burzę uczuć, bo tak tylko może się zdarzyć dzięki Dominice Smoleń.

"To naprawdę wyjątkowa dziewczyna. Czuje do niej coś, czego nie czułem nigdy wcześniej… do nikogo."

Dominika Smoleń - mieszkanka Śląska, urodzona w 1997 roku. Obecnie studiuje psychologię. Prowadzi bloga książkowego - Nasz Książkowir. Kocha zwierzęta, czekoladę, muzykę i seriale medyczne. Nie wyobraża sobie życia bez kontaktu z ludźmi. Swoją pierwszą książkę wydała w 2015 roku - Dominika miała wówczas osiemnaście lat. Od tego czasu na jej koncie pojawiło się kilka kolejnych powieści, a dziewczyna zapowiada, że to jeszcze nie koniec jej pisarskiej kariery.

"Uwielbiam jej pewność siebie i ten cały jej sposób bycia. Ta kobieta jest jak prawdziwy ogień. Nie, ona jest ogniem! A ja obawiam się tylko, czy kiedyś się przez nią nie poparzę… Mam jednak nadzieję, że moje serce jakoś to przeżyje i nie będzie miało zbyt poważnych urazów."

Autorka wykazała się nie lada pomysłowością, co do głównych bohaterów i przeszkód, jakie sobie stwarzali. Dominika Smoleń  jest przykładem autorki, która pisze niesamowicie pięknie powieści. W tej historii mamy pełną paletę emocji, które czujemy całym sobą. Świetny styl i dopracowani i zróżnicowani bohaterowie oraz druzgocąca fabuła i zakończenie jak z bajki to wszystko składa się, że na bardzo długo nie zapomnę tej powieści.

"Dziewczyna spogląda na mnie, po czym przysuwa swoją twarz do mojej i całuje mnie w usta. Pocałunek jest delikatny i nieśmiały, a ja czuję, że nawet taka pieszczota wystarczy, żebym był rozpalony do czerwoności." 

„Żar pocałunku” to niesamowita historia opisująca prawdziwą i piękną miłość, która tak samo jest piękna, co prawdziwa. Książka udowadnia nam, iż nie musimy być perfekcyjni tak jak inni by chcieli. To właśnie my powinniśmy kierować się swoimi przeczuciami i tym, co podpowiada nam serce. Nie warto marnować czasu gdyż życie jest krótkie i nigdy nie wiadomo, co może się zdarzyć. 

Za możliwość przeczytania książki i objęcia Patronatem Medialnym dziękuję Autorce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)