środa, 14 kwietnia 2021

Dominika Smoleń "Gangsterska gra"


Maksymilian ma niebawem objąć funkcję bossa w swojej familii, która od lat zajmuje się nielegalnymi interesami. Biznes idzie świetnie, jego rodzinie prawie nic nie zagraża. W dodatku niebawem ma poślubić przepiękną Jasmine, a małżeństwo zapewni mu jeszcze większą władzę.

Pewnego dnia na jego drodze staje Erika - słynąca z ciętego języka pisarka erotyków i barmanka w klubie należącym do Maksa. Swoimi niewybrednymi ripostami przyciąga uwagę szefa, który czuje się zaintrygowany kobietą z pazurem, tak inną od jego narzeczonej.

Mężczyzna obiecuje sobie, że przed ślubem przynajmniej raz prześpi się z Eriką, żeby wypędzić ją ze swoich myśli.

Problem w tym, że nie wszystko idzie zgodnie z jego planem...

Dominika Smoleń już nie jeden raz zaskakiwała mnie swoją twórczością. Kilka dni temu na rynku wydawniczym pojawiła się najnowsza powieść „Gangsterska gra”. Jest to pierwsza napisana powieść mafijna w dorobku autorki. Każda z nasz uwielbia czytać o seksownych mężczyznach a do tego z mafią w tle. Więc dlaczego warto sięgnąć po tą publikację i czym się wyróżnia?

Autorka wykreowała bohaterów z pewną dozą pieprzyku. Każde z nich coś wnosi do tej historii, lecz bez nich a opowieść straciłaby sens. Poznajemy trójkę głównych bohaterów, czyli Erikę, Maksymiliana i Jasmine.

Jasmine poznajemy z początku, jako blondynkę, która nie przejmuje się niczym, znudzoną i oczywiście wiedząca o fakcie, że kiedyś zostanie żoną Maksymiliana. Nie przejmuje się i nie interesuje się, czym co robi jej narzeczony aż do czasu.

Maksymilian to mężczyzna, który nie wieży w miłość i magię pocałunku. Od dziecka miał wszystko podane na tacy i kiedy w barze poznaje młodą pracownicę myśli, że będzie taka jak wszystkie mu znane kobiety, czyli odda mu się bez zająknięcia a tu nie. No i masz babo placek. Erika okazuje się być pyskatą, co Maksowi zaczyna się podobać i w jego myśli zakrada się kobietą niebędąca jego narzeczoną. Kiedy skosztuje to, co ofiaruje mu jego pracownica wie już, że tak szybko nie będzie mógł o niej zapomnieć.

Erika to kobieta, która w dzień pracuje, jako barmanka a w wolnym czasie oddaje się pasji pisania swoich powieści. Wierzy, że kiedyś zostanie taka pisarką, że dzięki temu będzie mogła się z tego utrzymywać. Kiedy poznaje swojego szefa wie od razu, że musi trzymać się od niego z daleka. Kiedy jednak rozum przegrywa z pożądaniem to dziewczyna orientuje się, że wpadła dopiero w poważne kłopoty. Zakochuje się, choć wie, że Maks nigdy nie będzie z nią. Mafia rządzi się swoimi prawami a dla niej w ich świecie nie ma miejsca. Wszystko się zmienia, gdy Maks żeni się z Jasmine a Sergio postanawia przechytrzyć swojego kuzyna i w swój plan uwikłać Erikę.

Autorka kompletnie zszokowała mnie swoją powieścią. Nie spodziewałam się tylu zwrotów akcji i tym bardziej takiego zakończenia. Powiem wam nawet tak szczerze, że gdyż doszłam do ostatniego rozdziału i zaczęłam go czytać to najpierw powiedziałam do siebie, „co jest?". Przewróciłam stronę wcześniej gdyż spodziewałam się czegoś innego. Szukałam jakiegoś defektu książki czy nie brakuje tu mi stron czy coś a tu nie. Nawet nie wiecie, jakie było moje zdziwienie. Dlatego Dominika, czemu wpuściłaś mnie w takie maliny? ;)

Powieść tak bardzo wciągnęła mnie, że nie mogłam odłożyć książki dopóki nie skończyłam czytać. W tej historii czujemy dużo emocji a autorka nie zwalnia tempa. Jedno wydarzenie przechodzi w drugie a my nie nudzimy się i czytamy z zapartym tchem. Świetny styl i dopracowani bohaterowie nadają całej tej historii pewien urok. Fabuła, która jest tak nieoczekiwana, ale zaskakuje w odpowiednim momencie. Teraz wiem, że na długo nie zapomnę tej historii a każdą jedną książkę autorki mogę wziąć z zamkniętymi oczami.

„Gangsterska gra” to historia, która ma swój urok i trzyma w napięciu.  Książka udowadnia nam, że nie wiemy tak naprawdę, komu możemy ufać i że powinniśmy kierować się tym, co podpowiada nam serce. Z niecierpliwością czekam na kolejne książki autorki a was zachęcam do przeczytania powieści. 

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu WasPos. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)