sobota, 10 kwietnia 2021

Monika Joanna Cieluch "Do ostatniej kropli krwi"


On – wychowany w patologicznej rodzinie zdobywa świat pięściami.

Ona – wrażliwa i zdolna fotografka, poszukuje modela do swojego projektu artystycznego.

Kiedy drogi Leo i Nasturcji się przetną, cały świat stanie w ogniu. Coraz silniejsze pożądanie, seks tak zmysłowy, że niemal nierealny i pragnienie, by wciąż sięgać po więcej… Ale przeszłość w końcu upomni się o Leo, nakazując mu dokonać najważniejszego w życiu wyboru. Może się okazać, że łącząca ich namiętność nie wystarczy, by zawalczyć o wspólną przyszłość… W końcu świat podziemia rządzi się swoimi prawami.

Jakiś czas temu miałam okazję przeczytać książkę autorki „Mężczyzna z tuszem na dłoni”. Bardzo spodobała mi się twórczość autorki, więc kiedy zobaczyłam najnowsza powieść pani Moniki nie mogłam sobie odmówić tej przyjemności, aby nie przeczytać „Do ostatniej kropli krwi”.

Nasturcja to młoda i ambitna dziewczyna, która chce się usamodzielnić i sama sobie gratulować za to, co w życiu osiągnie. Na studia wyjechała do Anglii, lecz po powrocie do Polski postanawia pracować w swoim studiu Fotograficznym. Chce oddać się pasji i to, co uwielbia robić. Kiedy Nastka zgłasza się do konkursu postanawia znaleźć modela, który swoją posturą i ciałem pozwoli wygrać jej. Na ogłoszenie zgłasza się Leo mężczyzna, który ma swoją mroczną przeszłości poranioną duszę. Lecz Dziki pamięta o swoim najlepszym człowieku i nie da mu tak szybko odejść.

Co tak naprawdę grozi Leo i Nasturcji?

Czy dziewczyna wybaczy i zrozumie postępowanie Leo?

Kim tak naprawdę jest Dziki i jakie ma powiązania z Naturcją?

Nie wiem, co mam dokładnie wam powiedzieć o tej książce gdyż wywołała u mnie burzę uczuć. Autorka porwała mnie do świata, w którym króluje nielegalne walki, miłość, przemoc i tajemnice, które mogą zniszczyć nie jedno życie. Tak właśnie może się dziać w książkach pani Moniki Joanny Cieluch.

Autorka jest fenomenalna, jeśli chodzi o kreowanie postaci. Każda z nich ma swój niezwykły charakter. Dla każdej tej postaci pani Monika poświęciła im swoje pięć minut abyśmy zaznajomili się z nimi. Leo i Nastka są to postacie pierwszoplanowe, które przeżywają poważne problemy. Leo ma za sobą brutalną przeszłość a na dodatek swój wybuchowy charakter rozwiązuje tylko w jeden sposób, czyli nielegalne walki. Wie, że jego życie nie zmieni się z dnia na dzień a żeby wyrwać się z Grudziądza musi zawalczyć o swoje. Nasturcja od dziecka miała wszystko podane na tacy, lecz wie, że musi sama zapracować na swoje sukcesy. Jest to rozważna i mądra kobieta, lecz nie wie tak naprawdę, co dzieje się wokół jej własnej rodziny.

Autorka książki w bardzo doby sposób opisywała sytuacje zdarzeń a język i styl, z jakim się czyta jest zrozumiały dla czytelnika. Niektóre sceny bardzo mi się spodobały gdyż czytałam je z wypiekami na twarzy a niektóre czytałam z zapartym tchem, bo chciałam jak najszybciej przeczytać, aby wiedzieć, co się wydarzy później. M.J. Cieluch tą książką zafundowała nam jazdę bez trzymanki trzymając nas w ciągłej niepewności do samego początku aż po ostatnią stronę.

„Do ostatniej kropli krwi” jest to książka z kategorii literatury erotycznej, którą czyta się szybko i przyjemnie a już od pierwszych stron kipi namiętnością i pożądaniem. Historia wciąga nas od samego początku znajdujące się w niej zawirowania emocjonalne nie pozwalają nam się nudzić. 

Za możliwość przeczytania książki dziękuje Wydawnictwu Amare. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)