niedziela, 2 maja 2021

Barbara C. Unell, Jerry L. Wyckoff "Jak kochać swoje dziecko i wyznaczać mu granice"


Wasze dziecko marudzi, ma napady złości albo nie chce jeść? Każda Wasza prośba kończy się awanturą? Nie jesteście sami! Tysiące rodziców też przez to przechodziło. Barbara C. Unell oraz Jerry L. Wyckoff przygotowali praktyczne rozwiązania ponad 100 najczęstszych problemów związanych z wychowaniem dzieci.

 


„Jak kochać swoje dziecko i wyznaczać mu granice” pokazuje, jak budować empatyczne relacje, okazywać dzieciom wsparcie i zapewnić niezbędną ochronę; i jak jednocześnie radzić sobie z napadami złości. Co robić w sytuacjach konfliktowych oraz jak zapobiegać przyszłym problemom.

Jako matka dwójki dzieci można powiedzieć, że moje doświadczenie w wychowaniu dzieci jest dostatecznie duże. Wcale nie prawda, kiedy dostałam książkę do recenzji postanowiłam, że muszę jak najszybciej przeczytać. Jakie było moje zaskoczenie, kiedy dowiedziałam się, że w wielu monetach popełniłam metody wychowawcze.  

W publikacji znajdziemy poradnik jak praktycznie od początku wychować dziecko. Techniki wychowawcze, które rozwijają w dzieciach emocjonalną siłę oraz problemy wychowawcze i rozwiązania. Co zrobić, kiedy dziecko jest nieśmiałe, przejada się, kłamię czy pyskuje. To tylko część problemów wychowawczych, jakie odnajdziemy w tej książce.

Jeśli chcecie się dowiedzieć, co robić znajdziecie tu wiele przydatnych informacji, która na pewno mi pomoże, ale i pozostanie w mojej rodzinie na długo. Autorzy napisali książkę w bardzo przystępnym języku, dlatego czyta się bardzo lekko i szybko.

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Muza. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)