czwartek, 27 maja 2021

I.M. Darkss "Ten zakazany"


Jace to mężczyzna idealny pod każdym względem. Jest bogaty, seksowny i stworzony do dzierżenia władzy. Cały świat niemal pada mu do stóp i podporządkowuje się ustalonym przez niego regułom, ale dla Sereny Chadway jest nudziarzem bez krzty poczucia humoru.


Przebojowa i charyzmatyczna kobieta to dla Jace'a uosobienie chaosu. Już przy pierwszym spotkaniu wie, że Serena jest zwiastunem kłopotów. Zdaje się bowiem, że wypluwa nieszczęścia jak puszka Pandory.

Nie znosi jej ciętych ripost, pstrokatych ciuchów, wiecznego zadowolenia i… szczurów!

Jednak zarazem jej pragnie. Albo postradał rozum, albo ta zołza rzuciła na niego urok. Od początku wydawało mu się, że jest wiedźmą.

A najgorsze, że przez pomyłkę personelu hotelowego Jace utknął w swoim apartamencie z nieokiełznaną współlokatorką na pięć kolejnych dni...

I nocy!

Jakiś czas temu czytałam książki I.M. Darkss i bardzo spodobała mi się jej twórczość. Historie są tak prawdziwe aż wyjątkowe. Dlatego wiem, że każdą wydaną książkę autorki bez wątpienia przeczytam. Kiedy Wydawnictwo WasPos ogłosiło nabór recenzentów zgłosiłam się i dostałam możliwość przeczytania powieści autorki.

Kreacja bohaterów wyszła autorce naprawdę bardzo dobrze a ich zachowanie momentami przyprawiło o salwy śmiechu. Serena, która od samego początku zapadła mi w pamięć. Kobieta niby żartobliwa, życzliwa, lecz Niewinem, czemu ale denerwowało mnie jej zachowanie. Niby odważna, lecz boi się skoku na Bangi i nie mówi nic swojemu współlokatorowi i podkłada papioki żeby przebić oponę na pustkowiu. Jest tu wiele więcej takich uszczypliwych momentów. Jace natomiast zdobyło moje serce nie tylko swoim zachowaniem, ale i postępowaniem. Choć może od początku Jace i Serena nie pałali do siebie sympatią to z czasem, kiedy będą zmuszeni przebywać razem w jednym apartamencie. Czy pięć dni i nocy spowoduje, że ta dwójka zmieni o sobie zdanie? Zmieni i to jak a gwarantuje, że czytając będziecie odczuwać wypieki na twarzy.

Styl pisarki bardzo mi się podobał. Świetnie operuje słowem tworząc żywe obrazy i dialogi oraz umiejętnie podtrzymuje napięcie. Pisarka zadbała o odpowiednie tępo akcji, bo nawet na chwilę nie zwalnia tępa. Muszę wam powiedzieć, że najbardziej podobało mi się zakończenie i wiem, że wam na pewno też się spodoba. Przekonajcie się sami, że warto sięgnąć po tę książkę, jaki wiele innych powieści tej pisarki, które zapadają w pamięci.

Za możliwośc przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu WasPos.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując post wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, które odbywa się na podstawie zgody użytkownika na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO z dn. 25.05.2018)